Min Elemis har tagit slut. (Ja, jag har missat att lägga upp de senaste luckorna, det kommer strax!) Så Fredrik hade köpt en till julkalender till mig! You Beauty Discoveries. Jag öppnade de tio första luckorna på en gång! Åh guuud vad bra den är! Nästa år ska jag bara ha YouBeauty! (Och fairtrade chokladkalender såklart;) Nedanför kommer innehållet från de första tolv luckorna!
 
Lucka 1. Liz Earle Cleanse & Polish "Hot Cloth Cleanser" 30ml med en medöljande muslinduk.
Lucka 2. Laura Mercier Foundation Primer 30ml.
Lucka 3. Molton Brown Orange & Bergamot Body Wash 30ml.
Lucka 4. Essie 293 Peak Of Chic.
Lucka 5. Caudalie Nourishing Body Lotion 50ml.
Lucka 6. Sisley Radiant Glow Express Mask 10ml.
Lucka 7. Aromatherapy Associates Ljus "Relax"
Lucka 8. Philip Kingsley Pre-shampoo treatment. 75ml.
Lucka 9. Teez Desert Metal Mascara "Midnight Skinny Dip" 10ml.
Lucka 10. Burt's Bees Almond & Milk Hand Cream 7g.
Lucka 11. Vita Liberata Luxury Tan 20ml.
Lucka 12. Glamglow Youth Mud 15g.
 
adventskalender, blogg, burts bees, essie, glamglow, hudvård, jul, julkalender, julkalendrar, julkänsla, jämtland, my svensk, nagellack, norrland, skönhet, smink, teez, östersund,

1 kommentarer

Anonym

12 Dec 2014 19:17

Snäll pojkvän du har:) bra smak har han också:)

Kommentera

Publiceras ej